O tym, że sama obecność w mediach społecznościowych to za mało, przekonało się już wielu przedsiębiorców. Kluczowa dla skutecznej promocji biznesu poprzez social media jest aktywność firmy na tym polu. Brak czasu lub „pomysłu na siebie” w social mediach, to tylko niektóre powody, dla jakich warto powierzyć prowadzenie faunage’a na Facebooku, kanału na YouTube czy profilu na Instagramie wyspecjalizowanym ekspertom. Nasza agencja interaktywna zapewnia regularną, stałą i kreatywną opiekę nad mediami społecznościowymi swoich Klientów. Dzięki temu możesz być pewien, że wszelkie aktywności Twoich firmowych kont na portalach ukierunkujemy na budowanie pozytywnych relacji z fanami i zwiększenie sprzedaży poprzez skuteczną reklamę.
Wielu przedsiębiorców przed założeniem konta na portalu społecznościowym zastanawia się, który serwis przyniesie im największe korzyści. Jako agencja interaktywna, jesteśmy w stanie poprowadzić Twój profil na każdym z najpopularniejszych social mediów, takich jak:
Oczywiście, nic nie stoi na przeszkodzie, aby Twoja firma posiadała swoje konta w wielu portalach społecznościowych dla uzyskania efektu synergii i zwiększenia potencjału marketingowego. Zadbamy o spójność komunikacji, jednolity przekaz w kampanii oraz dobierzemy optymalne formy publikowania komunikatów dla danego medium. Poprowadzimy również Twój profil na pozostałych platformach, jak Snapchat, Pinterest, Google+, Flickr i wielu innych.
W ramach kampanii w social media oferujemy Ci kompleksową usługę, w zakresie w pełni dopasowanym do Twoich potrzeb oraz preferencji. Opracujemy koncepcję firmowego profilu i stworzymy go od zera. Precyzyjnie zaplanujemy i przeprowadzimy kampanię promocyjną, dbając, by reklama na Facebooku i innych serwisach przyniosła zamierzony efekt. W trakcie prowadzonej przez nas opieki nad firmowymi profilami nieustannie monitorujemy skuteczność swoich działań, usprawniając komunikację i dostosowując ją do specyfiki Twoich odbiorców.
Koszty obsługi mediów społecznościowych uzależnione są od kilku istotnych czynników. Pod uwagę bierzemy zarówno potencjał i specyfikę samej branży, jej konkurencyjność oraz charakter przygotowywanych przez nas treści. Równie istotny jest zakres prac do wykonania, liczba publikowanych postów w okresie rozliczeniowym czy wkład pracy w tworzone materiały. Cenę prowadzenia konta na Facebooku, Twitterze czy Instagramie determinuje również budżet przewidziany na reklamę. Naszym Klientom oferujemy atrakcyjne pakiety cenowe, z których każda firma na pewno znajdzie idealną opcję dla siebie.