Pozycjonowanie stron www

Co to jest pozycjonowanie stron internetowych?

Specjalizujemy się w skutecznym pozycjonowaniu stron internetowych dla firm, sklepów online, blogów oraz wielu innych serwisów www. Gwarantujemy szybkie i trwałe efekty w postaci wysokich pozycji w wyszukiwarce Google na konkurencyjne słowa kluczowe. Skorzystaj z naszej oferty, zleć kampanię SEO doświadczonym specjalistom i ciesz się wzrostem pozycji Twojej strony w wynikach wyszukiwania. Daj się poznać tysiącom nowych potencjalnych klientów i zacznij sprzedawać więcej!

Jak wygląda proces pozycjonowania?

Szereg komplementarnych względem siebie procesów – tak w skrócie należałoby określić pozycjonowanie strony internetowej. Podstawowym celem tych działań jest oczywiście osiągnięcie przez dany serwis jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania, jednak skuteczne pozycjonowanie daje znacznie więcej wymiernych korzyści przedsiębiorcom. W Polsce podobnie jak w większości krajów na świecie wyszukiwarka Google stanowi najpopularniejsze źródło informacji o firmach i usługach. Im wyżej w wynikach wyszukiwania znajdzie się Twój serwis, tym więcej osób zobaczy ofertę Twojej firmy. Ogromna większość internautów zawęża swoje poszukiwania wyłącznie do topowych pozycji na pierwszej stronie wyszukiwarki. Jak się tam znaleźć przy ogromnej konkurencji, często dysponującej wielokrotnie większym budżetem na promocję? Odpowiedzią na to pytanie jest wykonywana przez nas usługa pozycjonowania stron internetowych.

Usługa pozycjonowania

Najważniejsze elementy procesu pozycjonowania to, m.in.:

  • audyt SEO – ekspercka analiza struktury strony www, jej treści, fikcjonalności oraz wszystkich pozostałych czynników, mających realny wpływ na pozycję serwisu w wynikach wyszukiwania. Audyt stanowi podstawę do określenia i wdrożenia niezbędnych działań z zakresu optymalizacji witryny,
  • właściwa selekcja słów kluczowych – przed rozpoczęciem prac SEO określa się słowa kluczowe, na jakie ma być pozycjonowana witryna. Słowa te powinny być tożsame z treścią najpopularniejszych zapytań wpisywanych do wyszukiwarki przez internautów poszukujących firm i usług z Twojej branży. Właściwy dobór fraz determinuje całą strategię pozycjonowania, wpływając na jej powodzenie i skuteczność,
  • tworzenie wartościowej treści – profesjonalni copywriterzy opracowują wartościową, unikalną i ciekawą treść z uwzględnieniem słów kluczowych,
  • optymalizacja strony – proces wprowadzania zmian określonych w trakcie audytu SEO. Optymalizacja ma charakter cykliczny i może być powtórzona w dowolnym momencie, w celu utrzymania wysokich pozycji serwisu w wyszukiwarce,
  • link-building – czyli pozyskiwanie wartościowych linków prowadzących do pozycjonowanego serwisu. Umiejętnie zbudowany profil linkowy znacznie zwiększy ruch przychodzący do strony, odgrywa jednocześnie istotną rolę w procesie budowania eksperckiego wizerunku w sieci,
  • monitorowanie zmian i szybkie reagowanie – algorytmy Google podlegają nieustannym zmianom, co może skutkować wahaniem pozycji poszczególnych serwisów. Doświadczeni pozycjonery potrafią szybko i skutecznie przeciwdziałać spadkom, reagując błyskawicznie na zachodzące zmiany i planując odpowiednio swoje dalsze działania.
Pozycja w wyszukiwarce

Jak pozycja w wyszukiwarce przekłada się na zyski?

Proces pozycjonowania to złożone przedsięwzięcie, obejmujące kompleksowe działania w obrębie witryny. Rozłożenie w czasie poszczególnych etapów skutkuje wysoką efektywnością działań i pozwala na trwałe utrzymywanie się strony w czołowej sekcji wyników wyszukiwania. Zakres działań wykonywanych przy pozycjonowaniu jest bardzo rozbudowany i dzieli się na prace on page – związane z optymalizacją samej strony, jak i off page – wykonywane poza stroną (linki sponsorowane, kampanie PPC, social media i inne).