Dlaczego content marketing jest tak ważny?

Dlaczego content marketing jest tak ważny?

We współczesnym, przeładowanym informacjami świecie – także tym wirtualnym – użytkownicy oczekują od strony www, że ta dostarczy im wiedzy na interesujący ich temat. Wiedza ta powinna być podawana w sposób przystępny i łatwy do przyswojenia – najlepiej w postaci kreatywnych i wartościowych komunikatów. Strategia content marketingu zakłada, że treści publikowane na stronach internetowych powinny nie tylko informować, ale jednocześnie wzywać do działania – dokonania zakupu, rejestracji konta w serwisie, pozostawienia danych do kontaktu czy pobrania darmowego prezentu. Jednocześnie, odpowiednio zredagowane treści, z umiejętnie wkomponowanymi słowami kluczowymi sprzyjają pozycjonowaniu strony i umożliwiają osiągniecie wysokich pozycji, w wynikach wyszukiwania. Wszystko to sprawia, że współcześnie content marketing stał się obowiązkową pozycją w strategii promocyjnej każdej firmy oferującej swoje usługi w przestrzeni internetu.

Jakie usługi wchodzą w skład content marketingu?

Do najważniejszych form contentu można zaliczyć, m.in.:

  • treści na strony internetowe – odpowiednio zredagowany tekst na stronie głównej lub w zakładce „O firmie” zachęci użytkowników do zapoznania się z ofertą marki,
  • opisy kategorii i produktów – ciekawie i merytorycznie opisane produkty zwiększają prawdopodobieństwo zakupu, dodatkowo odgrywają istotną rolę w procesie pozycjonowania strony,
  • blogi i artykuły (w tym artykuły sponsorowane) – pogłębione formy wypowiedzi, charakteryzujące się dużą zawartością informacji, sprzyjające budowaniu eksperckiego wizerunku firmy,
  • marketing szeptany – dyskusje na forach internetowych oraz w mediach społecznościowych,
  • e-mail marketing – dystrybucja wartościowych treści (np. newslettery, porady, przypomnienie o wydarzeniu) za pośrednictwem poczty elektronicznej,
  • e-book – elektroniczna publikacja pozwalająca zyskać szerszą wiedzę o zagadnieniach związanych z działalnością Twojej firmy,
  • materiały wideo – ciekawe filmy instruktażowe lub viralowe, publikowane na stronach www, w popularnych serwisach czy mediach społecznościowych),
  • podcasty – ekspercie treści przygotowywane w formie plików dźwiękowych – idealne do posłuchania w samochodzie, w podróży czy podczas treningu.
Jakie usługi wchodzą w skład content marketingu?
Ceny tworzenia treści

Ceny tworzenia treści

Ceny za stworzenie wartościowego i niebanalnego contentu na strony internetowe uzależnione są od wielu czynników, takich jak objętość i rodzaj tekstu czy specyfika danej branży. Wpływ na koszt mają również charakter opisywanego produktu/usługi, dostęp do źródeł informacji, czas poświęcony na pracę nad redakcją treści oraz wiele innych. Współpracujemy z najlepszymi copywriterami, mającymi w swoim dorobku wiele projektów realizowanych dla prestiżowych Klientów. Dzięki temu, jesteśmy w stanie zaoferować Ci content marketing na najwyższym poziome w przystępnej cenie.