We współczesnym, przeładowanym informacjami świecie – także tym wirtualnym – użytkownicy oczekują od strony www, że ta dostarczy im wiedzy na interesujący ich temat. Wiedza ta powinna być podawana w sposób przystępny i łatwy do przyswojenia – najlepiej w postaci kreatywnych i wartościowych komunikatów. Strategia content marketingu zakłada, że treści publikowane na stronach internetowych powinny nie tylko informować, ale jednocześnie wzywać do działania – dokonania zakupu, rejestracji konta w serwisie, pozostawienia danych do kontaktu czy pobrania darmowego prezentu. Jednocześnie, odpowiednio zredagowane treści, z umiejętnie wkomponowanymi słowami kluczowymi sprzyjają pozycjonowaniu strony i umożliwiają osiągniecie wysokich pozycji, w wynikach wyszukiwania. Wszystko to sprawia, że współcześnie content marketing stał się obowiązkową pozycją w strategii promocyjnej każdej firmy oferującej swoje usługi w przestrzeni internetu.
Do najważniejszych form contentu można zaliczyć, m.in.:
Ceny za stworzenie wartościowego i niebanalnego contentu na strony internetowe uzależnione są od wielu czynników, takich jak objętość i rodzaj tekstu czy specyfika danej branży. Wpływ na koszt mają również charakter opisywanego produktu/usługi, dostęp do źródeł informacji, czas poświęcony na pracę nad redakcją treści oraz wiele innych. Współpracujemy z najlepszymi copywriterami, mającymi w swoim dorobku wiele projektów realizowanych dla prestiżowych Klientów. Dzięki temu, jesteśmy w stanie zaoferować Ci content marketing na najwyższym poziome w przystępnej cenie.