Analiza ruchu na stronie to jedno z najważniejszych zadań każdego administratora firmowego serwisu, sklepu online bloga czy aplikacji mobilnej. Aby jak najlepiej spożytkować budżet na promocję, należy precyzyjnie formułować i kierować reklamy do osób faktycznie zainteresowanych naszymi usługami. Przykładowo: jeśli prowadzisz sklep ze sprzętem sportowym, Twój target sprzedażowy będą stanowić kobiety i mężczyźni w wieku 20-50 lat, preferujący aktywny tryb życia lub chcący zacząć go prowadzić. Dzięki kompleksowej analityce internetowej otrzymujesz szereg danych o użytkownikach swojego serwisu. Dowiesz się m.in.:
a także zyskasz dostęp do wielu innych, istotnych informacji związanych ze statystykami ruchu na własnej stronie internetowej.
W codziennej pracy stawiamy wyłącznie na sprawdzone i niezawodne narzędzia do analityki internetowej jak Google Analytics – darmowe narzędzie, dające dostęp do ogromnej ilości informacji na temat ruchu w serwisie. Wykorzystujemy również wiele innych, profesjonalnych rozwiązań, takich jak HotJar, Woopra, Inspectlet czy CrazyEgg. Odpowiednia konfiguracja i właściwe wdrożenie systemów pozwoli zyskać pełną kontrolę nad procesem badania ruchu na stronie. Prowadzimy również badania w ujęciu jakościowym, wykonywane z udziałem respondentów. Pozwalają one znaleźć odpowiedź na pytanie o to, jakie zachowania i dlaczego podejmują użytkownicy na stronie www.
Wybierając analitykę internetową w naszej agencji interaktywnej, zyskujesz szereg licznych, wymiernych korzyści dla swojego biznesu. Przede wszystkim, pozyskane dane ułatwią Ci zarządzenie swoim serwisem internetowym. Znajomość preferencji i zainteresowań użytkowników usprawni komunikację, a podejmowane przez nich działania online obarczone zostaną dużo mniejszym ryzykiem. Jednocześnie profesjonalna analityka internetowa to zwiększenie skuteczności działania całej organizacji oraz właściwego bilansu pomiędzy wskaźnikami dotychczasowych i przyszłych działań.